fredag 27. februar 2009

What do you think

Hva syns dere om den nye headeren min? Jeg har hverken tid, tålmodighet eller fantasi til å lage en smashing header, men syns da ikke denne var så ille.., Eller?

Trysil, april08 113 

Jeg har så utrolig god samvittighet. I morgen er det stor kråkstad fest igjen, men jeg har bestemt meg for å ikke dra. Har vært på nok av de festene så vil heller spare pengene og ha en kosekveld med jentene på bilde over, Boa og Marianne. Vi skal gire oss opp til påsken, når vi skal ta av på Trysil. Bildet er fra vi var i Trysil på smellen i april i fjor. Kan nesten ikke vente!

I kveld skal vi på ost og vin kveld hos Silje, i anledning at hun ble 18 år på mandag. Blir nok veldig koselig, så gleder meg til det. Skal også sove hos Boa i natt. Lenge siden sist nå, så vi syntes det var på tide.

Hva skal dere i helgen?

1 kommentar:

  1. headeren var fin den :) jeg skal bare slappe av og være med folk :)

    SvarSlett