søndag 1. februar 2009

Visste du at verden går under i 2012?

Min kjære Sabrina, og søte Julie Kristine kom innom Drøbak en tur i dag. Hadde ikke møtt Jk før, så det var koselig. Veldig søt jente. :) Vi sklei oss gjennom Drøbaks gater og satte oss på Peppes en liten stund. Snakket en del om at verden går under i 2012. Sabrina er sikker i sin sak, så anbefaler alle å dra til Svalbard for å gjemme seg der. Hihi. Du er søt da, Sabshy. Var så kos at de kom altså. Jejj

IMG_0212

Hotte JK foran den hotte bilden til Sab

210551

Tidligere i dag spilte vi kamp mot Ås. Vi tapte, og her regud så sinna jeg var på dommerene etter kampen. Sier ikke vi hadde vunnet med andre dommere, men det går ann å dømme ordentlig for det. Hva har du gjort denne søndagen? Jeg er sliten og trøtt, så tror jeg skal ta kvelden snart. Syns det frister veldig å legge seg i den nye pysjbuksa under en litt kald dyne..

3 kommentarer:

  1. sab skremmer meg med det der ;-o
    haha hotte meg vett, yeah! DET VAR HYGGELIG SNUPP :-D

    SvarSlett
  2. utfordret deg på bloggen min btw!

    SvarSlett
  3. DET ER sant! Søk på youtube eller google. på NIBIRU eller planet X! Og les. VI DØR alle sammen :) Menmen.. Søtingeer :) <3

    SvarSlett