lørdag 31. januar 2009

Endelig hilste jeg på sofaen igjen

I dag føler jeg at jeg har vært våken 95 timer på rad. Jeg har jobbet fra 8-15, dro rett til søss der lille nevøen min feiret sin 1 års dag som er på tirsdag, og var en tur på smart club med mor, far og bror. Elsker smart club! Gigantisk butikk, masse, masse dilldall og dritt man bare slenger i vogna. Klarte å begrense meg greit da. Endte opp med en grøsser, mascar, pysjbukse, sokker, sushi, capri sonne, barberhøvler osv.. Gøy med litt småplukking her og der.

IMG_0203

Pappa og jeg lo så vi grein. En hel fugl i frysedisken? Hva fa*n liksom..,

IMG_0208

Hvem er finest? Blå eller rosa? 

IMG_0205

Den søte koppen vant mamma i et lotteri på city. Jeg ble så glad!

IMG_0209

Vurderte å ringe en eller annen til å se film med meg, men jeg orker ikke. Kommer til å sovne iløpet av en drøy time uansett. Tør ikke se filmen alene da, tror “The return” er litt skummel. Noen sett den og vet om den er bra eller ikke? Elsker grøssere, men det er så få som er bra...

7 kommentarer:

  1. Det hørtes kos ut daa :-D

    Tror kaanskje det blir en tur til danmark på meg også, er så glad i københavn :-)

    SvarSlett
  2. åh, den sushien fikk men VIRKELIG til å sikle. Vi har ikke sushi her i lille arendal :(

    SvarSlett
  3. Ja, det kan jeg tenke meg! :-)

    Jeg satt ikke hjemme lenger enn til halv ni da, men grunnen til at jeg satt hjemme til da var for vi satt så så på film så hadde vi gjester osv. Også var ddet INGEN som gadd å dra ut i helgen. Men egentlig så skjønner jeg det godt for det er dritkjedelig her om det ikke er russekro på vinteren. er bare på sommeren det skjer ;-s

    Du har gjort i helgen da? :-)

    SvarSlett
  4. HAHAHAHAH, jeg ler av fulen!! :p
    jeg har faktisk aldri smakt sushi, og du sier det er så godt, heele tiden! hmm! =/ syns begge buksene var fine jeg:)

    SvarSlett
  5. jeg skal gi deg en smakebit engang jeg, snuppa <3

    SvarSlett
  6. filmen er helt grei. den var ikke så skummel som jeg håpa på, men den har en god handling og historie, på en slags måte jeg tror du liker.
    tror du vil like den! :)
    men kan jo være jeg er helt på jordet og tar feil

    SvarSlett