tirsdag 24. mars 2009

De vakreste engelene drar først

berlin 09 487 berlin 09 488 berlin 09 486

Noen av småtingene jeg kjøpte i Berlin. 4 åar solbriller, tights, bukseseler, litt sminke og masse øredobber. Savner Berlinturen skikkelig. Koste meg så utrolig mye der nede! Men har hatt noen ville dager etter jeg kom hjem, blandt annet bursdagshelga mi som tok knekken på meg. I går sov jeg fra 18.00 til 23.15, så skjønte omtrent ingenting da jeg våknet og det vr stille i huset. Så på paradise hotel Danmark, så sovnet jeg igjen. Med andre ord, jeg er utsovet nå, og klar for en kjøretur med pappa.

Over til noe annet.., Skulle egentlig jobbet i dag, men hele baker Anderssen holder stengt i hele dag, pga begravelsen til Aleksander. Det var en veldig fin begravelse, og har ikke sett kriken så full siden begravelsen til Rebecca. Hvil i fred, Aleksander. Du var en flott fyr! Det var tungt å se den store og herlige familien hans sånn, men de er sterke og står godt sammen, så de kommer seg nok gjennom det. Tenker på dere :-)

Er det ikke sånn at Gud henter opp de vakreste engelene først?

1 kommentar:

  1. hehe skal du ikke se bort ifra, men heldigvis så bor du litt unna ! ;p

    SvarSlett