søndag 22. mars 2009

Unstoppable!

Kvelden i går var så sinnsykt vellykket. Fikk skryt av alle jentene pga vorset var så gjennomført og planlagt. Tusen takk for en herlig kveld og alle gavene, jenter! Vi var hos meg et par timer og danset, spiste deilig tapas og koste oss. Karaoketaxien hentet oss kvart på 11, så var det en skrikete tur inn til byen. Da vi kom oss inn på gossip var det ikke mange mennesker der, men etter 10 minutter var det så og si fullt. Elsker det. Hadde en helt sinnsykt fet kveld, og gleder meg til flere byturer med jentene mine!

050 057 2584_141834230351_786500351_6257284_1469762_n  071

Møtte en person jeg ikke har sett på lang, lang tid i går også. Barndomsvenn og “kjæreste” fra Bjørndal, der jeg bodde før. Eneste kjipe med kvelden var alle de som brått bestemte seg for å ikke kunne komme eller bli med på byen, så jeg satt igjen med en ganske stor regning for maxitaxien for 5 personer som ikke var med allikevel. Det sugde.., Men det var verdt det, - karaoketaxi var virkelig moro!

1 kommentar:

  1. Herregud, gøy gøy gøy gøy!! Stine, DIGGER å dra ut med deg, hoi hoi!! <3

    PS: jeg dævver så jævlig av det!!

    SvarSlett