fredag 27. mars 2009

Det skjedde noe med kamera mitt i stad

Siden jeg våknet til masse snø utenfor vinduet mitt i dag, lot jeg bilen stå. Ville ikke ta sjansen på å stå fast i en av bakkene på vei til skolen, og det er jeg litt glad for. Bussen vi kjørte i dag måtte rygge ned hele bakken, og vi fikk litt småpanikk da bussen foran begynte å skli bakover. Sidelengs.. Kom meg på skolen og hadde en kjedelig dag, men det er litt care nå, for nå er jeg hjemme…..

Driver og pakker litt osv, for snart skal jeg ta bussen til byen. Marianne har planlagt noe for meg den helgen her, noe hun har holdt hemmelig i lang, lang tid. Har fått pakkeliste og noen få instrukser, mer veit jeg ikke. Eneste jeg vet er at jeg skal møte henne på Oslo S i kveld kl 19, og at det tar hele helgen. Hmm.., Gleder meg til å finne ut hva bestevenninna mi har planlagt så lenge. Det blir helt sikkert en bra og vellykket helg! Hva skal dere i helgen?

155006 154915

Da jeg tok bilde av meg selv i stad så jeg ut som en selvbruningsfreak med brunkremskjolder i hele trynet. Mmm, digg.

Jeg må legge til at det klør i beina etter å kjøre. Men nå har pappa bilen, og jeg skal snart dra så får nok ikke kjørt noe denne helgen. Tror fortsatt ikke det har gått opp for meg at jeg, Stine Andersen, har fått billappen og kan kjøre hvor jeg vil, – når jeg vil. (Ikke tenk på at man faktisk trenger bil for å gjøre det.) Det er så utrolig deilig å tenke på, og veldig, veldig rart. Har jo bare vært 18 en uke i dag..

4 kommentarer:

  1. håper du har hatt en fin helg med marianne:) gleder meg til å høre! og kjenner jeg deg rett kommer vi til å høre masse om det på skolen imorgen. hihi.

    SvarSlett
  2. Søte bilder da :-)

    Takk for sangen, hihi!

    SvarSlett
  3. Åååe, vil også ha en slik en Marianne, hvor skaffer jeg det? :p
    Haha, jeg er så glad for deg, at du har fått lappen.

    SvarSlett