tirsdag 31. mars 2009

Long time no see

Grunnen til mitt bloggfravær er skole, bilkjøring og festing.. Beklager dette, men det er mye som skjer nå. Overraskelsen Marianne hadde ordnet for meg var hotellopphold hele helgen. Vi bodde på et kjempesøtt hotell midt i Oslo sentrum, så var ikke lange veien hverken til det ene eller det andre. Hadde en sinnsykt bra helg, og skulle ønske vi kunne hatt den om igjen. Takk for en flott helg, snuppa!

Helg i Oslo 069

Ellers i det siste har jeg vært mye ute og kjøre. Elsker å kjøre rundt uten kjørelærer eller pappa, det er så deilig! Jeg har nå fått både førerkoret, mastercard og visa i posten, så lommeboken min ser ordentlig ut som en voksens lommebok.

2657_78033922656_551742656_2065454_1761753_n

På fredag drar jeg til Danmark for å feire bursdagen min med resten av familien, og onsdag er det trysil som står for tur. Gleder meg som en liten unge! Har ikke være ute og reist på 2 uker når jeg drar til Danmark, så da er det vel på tide…..

2 kommentarer:

  1. Så jævlig fett at du har lappen Stine! Gratulerer så masse:D Så kul overraskelse fra Marianne, skulle også hatt en sånn en:p

    SvarSlett