mandag 9. mars 2009

I want it all




4 kommentarer:

  1. sååå mye fint da :o
    elsket den lilla sateng kjolen <3 hvor er den fra?

    SvarSlett
  2. ja takk very much!
    jeg lurer på hva jeg skal ha på meg i bursdagen din ;-o hmm! vanskelig..

    veldig søt på bilde under her forresten, hihi!

    SvarSlett
  3. Får ikke svart på bloggen din, Kristine, så svarer her. www.wetseal.com fant jeg den på. Så ikke ut som det er sånn veldig seriøs side, så vet ikke helt om jeg hadde turt å bestille derfra...,

    SvarSlett
  4. yes, her har solen skint i dag :-D deilig! synd dere ikke er så heldig, hohoho. neida! men den gangen jeg og sab var hos deg var det utrolig mye kaldere enn det det var i sarp.. pleier å være kaldere innover oslo bestandig, hmm.

    ohh, let me know når du finner en kjole eller hva du bestemmer deg for, arrait? <3 hihi!

    SvarSlett