mandag 9. mars 2009

Jeg trodde aldri jeg ville skrive dette offentlig

Jeg har bestemt meg for å bli mer sunn. Ikke for at det er noe i veien med helsen eller formen min, men jeg vet selv jeg kunne hatt litt tightere kropp. Jeg hater folk som syter over stygg kropp, som sier de må slanke seg selvom de veier 30 kilo. Jeg har aldri tenkt mye over det, egentlig aldri brydd meg, - og gjør det forsåvidt ikke nå heller. Men det kunne vært greit. Jeg sier ikke jeg skal slanke meg, men kanskje stramme opp litt. Herregud, jeg kan ikke tro jeg skriver dette.. Jeg er ikke sånn som mange tenåringsjenter, som sier slike ting for å få oppmerksomhet. De fleste som kjenner meg vet at jeg aldri klager over eller bryr meg om kropper og utseende. Jeg er som jeg er, og har det fint med det.

Men igjen, det kunne vært greit med en liten forandring. Hvertfall nå som jeg skal til Rhodos med snærtne jenter. Sommerferien i år 2007 var aller første sommer jeg gikk med bikini uten å dekke til meg selv med en t-skjorte eller et bikiniskjørt. Hvis jeg ser bort i fra årene fram til jeg ble 5-6, så har jeg alltid skjult meg under store klær på stranden. Det er først nå som jeg har blitt eldre at jeg har “kommet ut av skapet”, for å si det på den måten.

Jeg syter ikke, jeg griner ikke, jeg depper ikke. Jeg er bare redd for å ende opp som en typisk USA bussjåfør, med rompe like bred som dobbeltdøra. Men jeg klarer det bare ikke alene.. Har ikke viljestyrke nok. Hadde jeg vært desperat hadde jeg tydd til andre midler, men det er jeg faktisk ikke..

IMG_7187

Bilder sier mer enn tusen ord?

Jeg var en centimeter fra å trykke på den røde x’en i hjørnet, istedet for publiser. Men nå er det gjort.

4 kommentarer:

  1. Tenker likt selv, skal ikke slanke meg bare bli strammere

    SvarSlett
  2. Du er fin Stine, men bra skrevet, og vi snærtene jentene skal til Rhodos og kose oss, og være sunn skader alrdi. bare ikke bli en kaloriteller:)
    Du er søt:)

    Dette er marie:D

    SvarSlett
  3. Jeg synes du er fin jeg Stine, men jeg er stolt av deg! I support youuu! :-D

    SvarSlett