onsdag 11. mars 2009

Ikke så ille å våkne av en 500-lapp i tryne

 P3110002 P3110006

Jeg våknet til radioen som snakket om de første vårtegnene utenfor. Fugler, lysere morgen, meitemarker.., Er våren godt på vei? Kan jeg ta fram skinnjakka, legge bort uggsa og gå med solbriller? Ja! I dag føler jeg på meg blir en bra dag, og jeg har tatt på meg bukse. Kan ikke huske sist jeg gikk med bukse og ikke tights eller joggebukse. Herregud. Men  gjett hva? – jeg føler meg bra.

P3110004

Fikk hele 2 bankkort i posten i går. Vet ikke hvorfor jeg fikk hele 2 stykker, men skal vel ikke klage. Endelig fikk jeg også nytt bankkort med chip! Så det vil altså si at jeg har et bankkort som jeg skal til å kaste. Jeg blir 18 om 9 dager, så om du trenger fake leg, let me know. Haha, køddaa. Det går ut i mars uansett. Too bad. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar