onsdag 11. mars 2009

Jeg gleder meg til å svette jeg

Hei! Jeg driver og gjør meg klar til håndballkamp. Damelaget skal spille mot Tindlund, og de kan vi slå om ikke jeg husker feil. Jeg er så klar for å spille, og gleder meg veldig til å løpe fram og tilbake, score litt mål, skade meg litt og bli svett. Tro det eller ei, men det var ikke sarkastisk. Håndball har blitt moro igjen! :-)

Faen, nå kom jeg på noe. Jeg har nesten skrevet ferdig filmanalysen av filmen “Emma”, men kom nå på at den skal være på nynorsk. Åååh!, det var nedtur. Alt for å komme på det nå som jeg var i så godt humør. Woho.., 

P3110001 P3110006

Jeg hopper for høyt for kamera..,

Ønsk laget mitt og meg lykke til!

6 kommentarer:

  1. Hva skjer med de proooo bildene jeg tok av deg på mandag a? Hmmm? Neida.. :p

    SvarSlett
  2. Stine, de var ikke så bra. men kan legge de ut! :-)

    SvarSlett
  3. hvordan gikk kampen daa? :D

    SvarSlett
  4. Nå fikk jeg faktisk lyst til å trene! Det er ikke ofte:Pehehe

    SvarSlett