søndag 15. mars 2009

Klar for avreise

I morgen drar jeg til Berlin. Jeg gleder meg masse. Vet at det blir en minnelsesverdig og opplevelsesrik tur. Onsdag skal vi blandt annet hospitere på en tysk skole, og være med i noen av timene dems. Kommer nok til å merke stor forskjell på den norske og tyske skolen. Der er de mye mer disiplinert enn oss, og bruker for eksempel ikke fornavn på læreren. Her er det etternavnet som gjelder..,

DSC01086

Gleder meg til å ta massemasse fine bilder med jentene mine i Berlin. Vet ikke om jeg får blogget mens jeg er der nede, for kommer ikke til å ha med PC. Hadde ikke hatt mye tid til det uansett, med tanke på alt vi skal gjøre iløpet av 4 dager. Tirsdag og onsdag kveld har vi fri og kan gjøre hva vi vil. Vi har tenkt oss en tur på Hard rock café, som ligger rett ved siden av hotellet. Herlig.

Mens jeg er borte kan dere jo kommentere på og kose dere med vårbildene under her. Husk også at jeg blir 18 år på fredag, dere! :-) Ha en fin uke!

6 kommentarer:

  1. åh, så utrolig gøy! heldig heldig heldig <3 vil og ha en sånn skoleuke :-( jeg skal bare gjøre et tonn med innleveringer, lekser og øve til prøver!!! holy fuck sier jeg.. å ja, i will remember :-) gleder meg til helgen, noe jeg har gjort helt siden jeg ble bedt :D hihi

    SvarSlett
  2. Årh, du er så heldig!
    Sitter her grønn av misunnelse.
    God tur da <3

    Du MÅ forresten innom new yorker, beste butikken jeg noen gang har kommet over, jeg elsker Berlin, mangen flotte shopping muligheter, god mat, og berlin har definitivt det beste utelivet ever, billig booz, woho :D

    SvarSlett
  3. God tur Stinemor:)<3

    SvarSlett
  4. Ah, så heldig du er! :) Deilig å reise litt bort. Hehe

    SvarSlett