lørdag 21. mars 2009

Sweet eighteen

berlin 09 097

Oi, nå har jeg mye å fortelle, men vet ikke når jeg skal få tid til å fortelle alt.
Berlin var en helt herlig tur. Herregud så gøy det var. Var sammen hele gjengen, shoppet, kjedet oss litt på museer innimellom, drakk, spiste og koste oss masse. Skal lage en Berlin’09 film, med bilder og filmklipp som jeg helt sikkert legger ut her. Gled dere. :)

Så  dagen i går…, Jeg ble 18 år i går, og kunne ikke hatt en bedre dag. Den startet litt dårlig med svimmelhet og alvorlig kvalme, men det ble borte iløpet av flyturen hjem. Var nok bare sliten, siden jeg kun hadde sovet 4 timer den natta.
På flyplassen i Rygge fikk jeg meg en real overraskelse. Ble møtt av mamma, pappa, søsknene mine og følgene deres. De sto der med blomster, stoor plakat, krone og greier. Så da jeg kom ut fra flyplassen sto det en limousin og ventet på meg. Hadde aldri forventet det, var helt sykt gøy!

Feiret som man alltid gjør, med gaver, familien og god mat. Fikk masse penger, gavekort, fint smykke og burberry lommebok! Har ønsket meg sånn lommebok lenge! Fikk også tilbud av broren min om å få tatovering, men jeg må bestemme meg og være helt sikkert først. Vi får se…,

Og fy faen for en følelse jeg hadde i går. Endelig fikk jeg være med bestevenninnen min på byen, som jeg har ventet på så sinnsykt lenge. Marianne, Marie og jeg dro ned på club venatio og tok av. Var kjempemoro, masse kjentfolk også ligger det 10 meter unna huset mitt. Ikke dårlig.. Har ikke tid til å småprate mer, Joakim kommer snart med alle baringrediensene sine, og jeg må på city en tur og kjøpe strømpebukse. Haha..,

(Dette innlegget skrev jeg i 12 tiden, men fikk ikke publisert det da, så publiserer det nå. Men update nå; Marianne og jeg stresser og ordner oss, gjestene kommer om 30 min. Jeg skal ha jentevors med masse jenter, så skal vi ta karaoketaxi inn til Gossip room. Ha en fin kveld!)

1 kommentar:

  1. var en veldig morsom bursdag stine :)
    jeg koste meg. håper dere koser dere på byen nå!

    SvarSlett