tirsdag 10. mars 2009

Spotify

Spotify er det mest geniale programmet jeg noengang har vært borti. Det er som itunes, bare at i søkefeltet kan du skrive hva du vil, og alle sangene i hele verden med det ordet kommer opp. Du trenger ikke laste ned noen som helst sanger. Du dobbeltklikker, og sangen spilles av like kjapt som om det skulel vært en sang du hadde i itunes.

image

Kanskje vanskelig å se, men her skrev jeg “Kanye West” i søkefeltet, og alle disse sangene kom opp. Eneste ulempen er at man må være tilkoblet nettet for å høre sangene, men det er jeg jo som regel med denne pc’en. Og hvis ikke jeg har nett, så har jeg jo tilfelle itunes å lene meg på.

For å laste det ned, trykk her. Skriv “ja” i feltet, og følg instruksene. Enkelt og greit. Det er helt trygt og anbefales virkelig! Kan jeg bli fengslet nå?

Jeg driver forresten og leter etter Saw5. Katarina skal låne den, men jeg har ikke sjangs til å finne den…

Diverse 011 Diverse 017

Det ville vel vært mest naturlig om den sto her. Men nei..,

4 kommentarer:

  1. elsker spotify! Bruker det hele tia! Er bare så irriteranes med den stemmen innimellom:p

    SvarSlett
  2. er det dine filmer? ehhh skal vi kjøre igang en movienight hos deg engang? :D hoho! nå har jeg lastet ned spotify og, endelig! <3

    SvarSlett
  3. går d å laste ned sanger?

    SvarSlett
  4. nei, man laster ikke ned sanger. det er streaming, så de er kun tilgjengelig å ha når man har nett. går ikke å laste ned.,

    SvarSlett