torsdag 12. mars 2009

Verden er faen meg et urettferdig sted

.. Det har blitt bevist opptil flere ganger for befolkningen her i Drøbak.
Det er helt vanvittig hvor fort ulykker kan skje. En person du trodde du snart skulle få se igjen, er plutselig borte for alltid. Hva faen? Hvorfor skal slike ulykker skje med mennesker som ikke fortjener det. Jeg vet det omkommer mennesker i bilykker omtrent hver dag, og hver gang er det en person eller flere som ikke fortjente det. Men når det skjer i nærmiljøet går det virkelig inn på en. Man får brått en telefon, og helt ut av det blå får du nyheten.

Når det skjer på et såppas lite sted som det her, er du nesten sikret å ha møtt personen. Og selvom du ikke har møtt han, så kjenner du kanskje de pårørende. I mitt tilfelle er det begge deler, men jeg skal ikke late som jeg kjente han for å få sympati, for det gjorde jeg ikke. Det er ikke jeg som har det vondt, det er bekjente av meg. Mennesker som absolutt ikke fortjener å ha det så vondt nå, det er bare feil.

Man merker det så utrolig godt i hele Drøbak når tragiske ulykker rammer unge mennesker med et stort nettverk. Byen er litt grå de første dagene og det er litt dyster stemning. Jeg håper det går bra med dere som har det vondt nå.. Dere fortjener det ikke. Det gjorde ikke han heller.

Hvil i fred

2 kommentarer:

  1. Så trist :/

    Ja, det går innpå alle i nærområde når slike tragiske ulykker skjer !

    Hvil i fred.

    SvarSlett