torsdag 12. mars 2009

Baby la’ mig pop den for dig

P3120003

Ser dere hvor irriterende det kamera er? Jeg står helt stille på bildet, men allikevel tar det et skurrete bilde. For dere som lurer, så er det et Olympus kamera, med 8 megapixel. Det funker under vannet osv, så det er vel det eneste som gjør det bra. Men det gjør faktisk mitt gamle også, så gi meg det tilbake da!

Jeg anbefaler alle som har spotify å høre på “Nik & Jay”. Det er 2 danske rappere som jeg forguder. Noen av tekstene er kjempebra med mening, mens noen av de andre selvfølgelig er litt rompe- og puppetekster. De synger da på dansk, så for de som ikke skjønner det i det hele tatt har ikke tekstene så mye å si, men da hører du hvor fengende sangene er.

11 kommentarer:

  1. jeg trenger nytt kamera og, hater at jeg bare må bruke det jeg har enn så lenge! bahh

    SvarSlett
  2. før bursdagen din tror duuu? må jo ta en drøss med bilder da :-D hoho! jeg kommer til å være papparazi, just so u know.. eller mer seinere på kvelden da, iogmed at jeg kjenner bare deg og sab, hoho! <3

    SvarSlett
  3. ang spotify bythewaaay; alle sangene kommer jo ikke opp.. veit du om det er mulig å overført sanger i det programmet på en annen måte? slipper jeg å bytte programm for å ville høre på andre sanger liksom ;-o

    SvarSlett
  4. ntaw ja, la hun gjøre deet :-D hihi! jeg må ha med litt ekstra penger til kebab og div, blir så sulten når jeg er ute å farter atteee

    SvarSlett
  5. hihi, ntå jammen daså! vil jo spare deg og heimen får matbryet tenkte jeg på da, og en kebab utepå er jo supergodt så no problem <3 men okeey, hoho hihi haha hæhæ mihi

    kjeder du deg på skul?

    SvarSlett
  6. ..for å få seg sjæl til å føle seg bra - dårlig karma!

    du er bittelitt søt du, hvordan går rollespillet? :-)

    SvarSlett
  7. NY HEADER OG FLERE BILDER FRA MESTERFOTOGRAFEN!!!

    SvarSlett
  8. Nik & Jay er to fantastiske rappere ;D <3

    SvarSlett