onsdag 29. april 2009

2+2=4

Endelig var mattetentamen over. Jeg satt gråtkvalt i går og gruet meg, siden jeg fikk en følelse av at matteboken min plutselig var oversatt til gresk. Men nå er den over. Sitter ikke igjen med verdens beste følelse, men jeg tror den gikk greit. Sånn hvis vi ser bort i fra de siste oppgavene…

Det er ikke så lenge til jeg drar til Danmark med Marianne, for å se på 2 av mine favorittartister, Nik og Jay. Og det geniale er at 5 dager etter skal jeg se mine 2 andre favorittartister, Erik og Kriss. De har releasekonsert på Sentrum scene i Oslo fredag 5 juni. Blir så bra! Endelig er jeg også gammel nok til å dra på de “kule” konsertene man kan få kjøpt øl på..,

Så nå er det bare å holde ut med tentamen og innleveringmaset, snart er det faktisk ferie. Tenk på det, du!

155012

4 kommentarer:

  1. Danmark, så heldig du er! Deilig med ferie snart, enig i den :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. haha, Mats. veit du digger dem sjæl.. høhø

    SvarSlett