onsdag 29. april 2009

Jeg vil tigge

Jeg er blakk som ei kirkerotte. Har –29.50 på kortet. Ukult. I tillegg skal jeg betale penger til russebussen på fredag, jeg skal feste litt på lørdag, må betale mastercard regning og skal til Danmark. Heeellå, hvis du vil donere til stakkars meg som ikke har råd til å leve lenger, så si et lite pip. Neida.., Jeg har null grunn til å klage, når jeg ser tilbake på den siste måneden. Jeg har festet bort alle pengene mine, rett og slett. Den første måneden som 18-åring tok litt av, men det har roet seg litt nå. Jeg har ikke den trangen til å dra på byen, for jeg veit jeg har mange år foran meg til å gjøre det på. Blir småirritert på meg selv når jeg klager, for jeg vet det er mange som har det verre enn meg.

Men for å unngå et sutreinnlegg om all dritten i verden, så kan jeg si at jeg begynner å bli syk. For det er så mye bedre. Nei, jeg tror ikke jeg har svineinfluensaen, selvom jeg hoster og står i som et uvær. Går nok fort over..,

skooo

Elsker forresten mine nye, lilla sandaler. Jeg elsker lilla. Shit, jeg forguder den fargen. Hva er din yndlingsfarge? Sommerfargen min er lyserosa, turkis, brun og hvit. I år er det mye kongeblå og lilla fra min side også. Det beste med sommeren er alle søte sommerkjolene og sandalene. Sier bare; RHODOS’09, jenter!

PS. Hva syns dere om min nye header?

6 kommentarer:

  1. Lord så fine sko. Og NYDELIG header<3

    SvarSlett
  2. Min yndlingsfarge er grønn. Eller rød. Hmm. Veldig glad i alle farger jeg :)
    og jeg likte den nye headeren!

    SvarSlett
  3. Yo.
    Siden du er så fattig, så synnes jeg du burde møte meg for lunch idag. solen skinner, og ting funker :)

    SvarSlett
  4. haha! jeg slutter ikke før 4, og må kanskje være igjen litt... så må jeg møte muttern for hun må ha bilen. senlunsj? ringer deg etterpå.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Yokay...
    Får se hva sola sier om sånt. Gidder ikke tskje om det ikke er sol :)
    Men slå på tråden... rundt 4 er en fin tid å spise på imo...

    SvarSlett