torsdag 30. april 2009

GOD MORGEN

Ja, dette er en skikkelig god morgen. Jeg ble vekket et par timer for tidlig, men det er null stress når solen skinner og alt er fint. Det første jeg så på mobilen min var et ubesvart anrop fra min kjære Marianne kl 5. Hun var sikkert ute og rulla og skulle kidnappe meg. Uansett, hun er russ, så hun har lov til å være oppe så sent i hverdagen.

083034

090509

Haha. Var i så godt humør da jeg sto opp, så måtte bare. Mamma lagde omelett til meg da jeg kom meg ned trappa i tillegg. Nam.., Nå er jeg stæsjet opp med lilla tilbehør og skal snart kjøre til skolen. Lurer på om det går bra å kjøre i lillaflippflopper? Hihi. Herregud, jeg smiler.

Nesten så jeg gleder meg til skolen i dag. Har sånn gjennomkjøring av det “skuespillet” vi har i rettslære, og jeg er aktor så har en ganske stor oppgave. I går skrev jeg en vanvittig bra prosedyre (ifølge meg selv da), så tror det blir bra. Gleder meg til å sitte i Follo tingrett med kappe og hele pakka og leke det jeg alltid har drømt om å bli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar