onsdag 15. april 2009

Helvettes netter fører til gode dager

183346

Oh. My. God.
Marianne og jeg har alltid “drømt” om å komme på en Nik & Jay konsert – to danske rappere. Da jeg var i Danmark i påsken kom jeg tilfeldigvis over en plakat med reklame for “Herningrocken”, hvor blandt annet Nik & Jay skulle spille. I tillegg skal Sys Bjerre og Kim Larsen opptre også, to artister som har noen interne sanger mellom Marianne og meg som vi digger.

Har liksom ikke gitt opp håpet med å ta en liten tur til Danmark den 29 mai, og nå er det nesten i boks. Mamma kom med den perfekte idéen om at vi kan leie Danland den langhelgen, så Marianne og jeg kan dra innom Brændingen om lørdagen. Brændingen er diskoteket vårt i Søndervig, som vi har vært på siden vi var 16. (Egentlig yngre, men da var vi bare en sniktur innom). Kjenner så utrolig mange mennesker det, så det hadde blitt så heftig bra! Konsertene er nemlig søndag, så drar vi hjemover mandag, 1 pinsedag. Herregud, vi må bare få det til. Om det skjer kommer jeg til å hoppe i taket, og skrike til naboene klager.

Bra dag i dag, med andre ord. Var i rettssak med 3 fra rettslæreklassen min, noe som var sinnsykt spennende. Får vite hva dommen på tiltalte blir om 1 uke. Gleder meg. I tillegg i dag har bror og jeg gjort noe pappa ble veldig glad for, – vasket bilen og skiftet fra vinter- til sommerdekk. Ikke vi som har gjort det, men vi som betalte for det da.., Høhø.

1 kommentar:

  1. så fint at du har hatt en bra dag :) og heldig som skal se de du liker spille! liker bloggen din søta

    SvarSlett