tirsdag 14. april 2009

Jeg holder på daaa

Jeg skal lage en Trysil film, men da jeg la inn alle filmene og bildene kom den på 50 minutter. Slettet en del og trimmer filmklippene, men den er fortsatt oppe i en del minutter. Men dere skal nok få se. Mulig jeg deler opp til en film med bare bilder, og en med filmklipp. Er så mange filmer jeg må vise – ler så jeg griner hver gang. Blir bra.

Skulle egentlig jobbe i dag, men halsen verker, hosten er her og stemmen er omtrent borte. Trysil er ikke sunt for meg, men jeg liker’e! Haha.. I morgen tidlig skal jeg og noen andre fra rettslæreklassen min til Ski og se en rettssak. Skal nemlig spille et skuespill om et par uker, hvor jeg skal være aktor. Det er på en måte drømmen min, så nå får jeg småfølelsen av hvordan det er. Blir seriøse greier, med kapper, tilskuere osv, og i tillegg skal det spilles i en ekte rettssal. Gleder meg, men vet det blir masse arbeid!

3183_156843890789_736265789_6523251_2415865_n

1 kommentar: