fredag 17. april 2009

Ikke gi deg, plutselig vinner du

IMG_0365IMG_0368

Etter gymprøven i dag fikk vi gjøre hva vi ville, så vi satt oss i solen litt. Herregud, for et deilig vær det har vært i dag. Fått så utrolig sommerfølelse.  Bare se på det nederste bildet – hva jeg gjorde etter skolen i dag. Føler meg helt stekt i ansiktet, merker at jeg har fått sol, ja! Kjempe deilig er det.

I dag har jeg brukt mye tid på å kjøre rundt. Har kjørt broren min til Mortensrud, og hentet han et par timer senere. Føler meg som en snill lillesøster, men det skulle nok bare mangle etter alt han har gjort for meg - og ikke minst gitt meg. Var en tur innom Bjørndal i dag også, der jeg bodde før. Vanvittig rart å traske rundt der igjen, og se det gamle huset mitt. Sløyfen mamma malte på postkassen for sånn 15 år siden er på den ennå… Møtte Vilde og Ulrikke, to jeg var veldig close med før. Fått mer og mer kontakt med Vilde igjen, noe jeg er glad for siden vi har kjent hverandre omtrent hele livet.

…Da jeg kom hjem nå for litt siden hadde jeg fått en hyggelig mail fra Gossiproom.

“Gratulerer du har vunnet.
bord til 10 pers. inkl noe drikke
gratis inngang for deg pluss 2 venner. alle forbi kø”

Så i morgen blir det gossiproom – VIP. Digg er det. :) Skal bare slite meg gjennom en arbeidsdag på 7 timer, så begynner fiksinga. Gleder meg sånn til å feire Pernilles 18 års dag. Hun er en så herlig jente, så dette må jo bare bli bra!

1 kommentar: