mandag 20. april 2009

Jeg har verdens snilleste bror

Lørdagen var helt rå. Var først på vors hos Pernille med  kjempegod middag, så tok vi karaoketaxi inn til Gossip. Jeg hadde vunnet bord for 10 med champagne, så vi satt der og koste oss, før vi inntok dansegulvet som gale og holdt på til de skrudde på lyset og stengte baren. Takk for en bra kveld, jenter!

I går var jeg som jeg alltid er etter mye champagne – helt på trynet dårlig. Orket såvidt sitte oppreist, så ble ikke noe blogging.

Pernille 18 004

Vakre bursdagsbarnet.

Pernille 18 056

Noen av jentene i sofaen…

Grunnen til overskriften er nettopp det at bror ble så glad da han fant seg noen kule DC sko i stad, så han klinte til og kjøpte en gul DC genser jeg sa jeg ønsket meg. Herregud, tusen takk. Jeg elsker den! I tillegg så jeg at Swag søkte deltidsarbeider i dag, så gjett om jeg skal kline til med en søknad!

4 kommentarer: