lørdag 23. mai 2009

It’s myyyy time

God morgen. Jeg blir så glad av solen, den er som en lykkepille! Haha.., Da det var litt dødt hos Pernille i går, så dro vi til Nina. Fylte opp bilen, med Gina som sjåfør. Første gang jeg har latt en venninne kjøre bilen “min”, men jeg kunne jo ikke akkurat kjøre selv.. Karl og jeg ble så sykelig gira av å spille bussruten, da vi begge måtte ta bussen et par  ganger… Gøy var det!

Det var ikke akkurat et sjakktrekk å ha rosa BH under en svart genser. Hvert bilde som ble tatt av meg i går, inneholder to svæære, rosa flekker. Ellers var det et kult antrekk, det må jeg innrømme. Byttet ut den ekle tskjorten med en genser rett før jeg dro, sånn hvis du lurte…

084838

Nå sitter jeg og prøver å lære “valsen” med klovner i kamp, som Camilla vil ha meg til å synge med henne i kveld. Skål!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar