fredag 22. mai 2009

Fashion

Nå er det lenge siden jeg har blogget, og jeg skal innrømme jeg har savnet det. Men til tross for det, så har jeg virkelig ikke hatt tid. Jeg fikk vite at jeg kom opp i R matte, så har lest og gjort oppgaver siden dengang. I dag hadde jeg den fryktede eksamenen, og nå er jeg enda mer lei av matte enn jeg allerede var. Usikker på hvordan det gikk, men jeg kan jo si så mye som at det var en del oppgaver jeg ikke svarte på..,

P4050006

Den blå er egentlig en litt lang, stroppløs kjole. Ville være litt kreativ, så rullet den rett og slett opp og tok en tskjorte under. Stilig, hva?

Nå er jeg helt kake, men har dusjet og ordnet meg, så ser litt mer fresh ut enn jeg føler meg.. Skal på grillfest hos Pernille, selvom jeg er skeptisk når det kommer til grillinga. Skal ta det rolig i dag, i og med at jeg skal på grillfest i morgen også, og da skal solen tææne meg!

Ha en fin helg! Jeg skal nyte en arbeids- og mattefri helg, og glede meg over at jeg er ferdig med eksamene for i år, og at det kun er 1 uke til Marianne og jeg skal til Danmark!

1 kommentar: