torsdag 7. mai 2009

Jeg vant, jeg vant

Rettssaken i dag gikk kjempebra. Fikk meg en del overraskelser når vitnene kom med litt andre beskrivelse enn tidligere, men det er jo det som er litt av utfordringen. Jeg følte jeg var i mitt rette element, og jeg er nå enda sikrere enn jeg var tidligere på at det er aktor jeg vil bli. I tillegg vant jeg så og si saken, da tiltalte ble dømt til 18 dagers betinget fengsel og bot på 1000 kr. Les om det på hjemmesiden til skolen min her.

stineaktor

Etter innledning, forklaring fra vitner og avhør var det på tide med prosedyren…

stineaktor2

Se så seriøs. Jeg sitter med kappe og greier, mens man ser Marthe som spilte dommer i bakgrunnen. I tillegg ble jeg intervjuet av amta og østlandets blad, og en lærer fra skolen filmet hele rettssaken. Gleder meg litt til å se, selvom jeg hater å se og høre stemmen min på film.

3 kommentarer:

  1. Oj, litt stilig da :-D hehe! kledde kappen du stine. Flott at det gikk bra , skulle likt å sett deg i action der :-)))

    SvarSlett
  2. skulle jeg sett ja :-( uuh! vi får finne på noe snart da søtiz <3

    haha yes, du har planene klare :-D deilig å vite at man skal så mye for å si det sånn.. yey!

    SvarSlett
  3. klabert, bare å komme det :-D blir gøy! hva skal du jobbe med i sommer da? 3 uker er mye bedre enn ingenting, rekker mye på 3 uker <3

    haha JA, jeg gleder meg. dumma :D

    SvarSlett