søndag 10. mai 2009

Nå føler jeg meg bra

Den gode delen av meg har gjort matte i dag, den dumme har brukt penger. Dersom jeg får en god karakter på neste matteprøve får jeg en bra karakter på kortet, noe jeg virkelig ønsker. Derfor har jeg brukt denne søndagen på å sitte i joggebukse, drukket kaffe, spist kake og jobbet med matte. Jeg har i tillegg surfet litt på nelly.com og bestilt en bikinitopp.

bikintopp

Sitter den bra kommer jeg til å bestille fler. De hadde den i helt lilla, hvit og svart, helt svart og forskjellig mønster. Jeg gleder meg sånn til å få den i posten. Mitt aller første kleskjøp på nettet, med mitt eget mastercard. Ehe.., For å gjøre opp for den dårlige samvittigheten som har kost seg med bløtkake i dag og brukt penger, får jeg dra en tur på spenst litt senere. Hosten har så og si gitt seg – endelig - så i dag blir det løping for harde livet.

Dagene framover blir hektiske, men greie. Gleder meg til tirsdag. Gleder meg til å shoppe med mamma, til å gå på Aker brygge i sola og ****. Kan fortelle senere om det blir noe av og funker som det skal. Er så utrolig mye fint jeg har lyst på i butikkene om dagen. Endelig har sommerklærne begynt å ta sin plass i hyllene, og fargene er lysere og mer min stil. Sommer’09. <3 Den blir så bra.

Vi har forresten bestilt billetter og sommerhus til Danmark i sommerferien i dag. Har ikke fortalt det til Marianne ennå, siden hun er på vei hjem fra Stavanger. Men jeg tipper på hun blir like glad som jeg ble, hvertfall når hun får se det lekre sommerhuset vi har leid!

PS. Jeg er i Østlandets blad i dag. Står sant nok feil navn, jeg heter nemlig ikke Berg til etternavn. Men under bildet står det Andersen da hvertfall. Les om det her.

2 kommentarer: