mandag 25. mai 2009

Pina colada boy

 IMG_0407

Hadde jeg ikke søtt antrekk i dag?

IMG_0416IMG_0412 IMG_0423

Jeg har hatt en siiiiinnsykt slækk skoledag. Har omtrent ikke gjort noenting, men har ingen eksamener å forberede meg til fremover, så føler ikke det er så mye stress om dagen. Deilig. Siden solen skinner som den gjør blir jeg glad av ingenting, gira over alt og bare smiler og ler.

Har tenkt litt for meg selv i dag, og kommet fram til at jeg skal ta en pause fra håndballen. Jeg har ikke sånn stor lyst til å dra på trening, vil heller på spenst. Derfor tror jeg at hvis jeg tar litt pause nå, kommer jeg kanskje sterkt tilbake neste sesong. Får neste håpe det, siden jeg er så glad i jentene på laget mitt.

5 kommentarer:

  1. Søtt og sommerlig antrekk :)

    SvarSlett
  2. ;) jEG HAR selv drevet med Håndball i mange år. Men sluttet etter 10 år da jeg fant ut at det ikke var morsomt eller like spennende. Trene kunne man jo gjøre andre steder og med andre venner. :)
    Og hvis du savner tilbake er det jo bare til å begynne igjen! ;)

    SvarSlett
  3. Åh det antrekket det var skikkelig sommerlig !! :D Her regner det ned :(

    SvarSlett
  4. søøøøøøt antrekk :-D
    savneræ! synes vi får møtes igjen, sist gang jeg møtte deg var det jo ISKALDT ute, men nå er det vaaarmt, haha. digg med slække skoledager <3

    SvarSlett
  5. Så utrolig søtt sommerantrekk :D likte det veldig godt :D

    SvarSlett