lørdag 6. juni 2009

300 sit-ups og glade sinn

185605

I dag er jeg sjåfør for mamma og pappa, og syns det er helt greit. Har ikke behov for å drikke selvom andre gjør det. Drakk i går, det holder for denne helgen. Nå sitter jeg bare og venter på at Nina, Des og Gil skal bli ferdig med å pilse, sånn at vi kan kjøre hjem til henne å grille.

Kl 21 skal jeg til Paulsen for å overraske han. (Han leser nok ikke bloggen min før dette skjer uansett, så tar sjansen…) Gleder meg så utrolig til å se han! Min gode venn har vært i USA et helt år, og i kveld, om 3 timer er han hjemme. Herregud!

Så nå er jeg glad.. Gleder meg til å se han, jeg er stolt av meg selv og dysterheten i huset er borte. Jeg må skryte av at jeg har tatt 300 situps hver kveld de siste dagene, pluss 100 på spenst i går. Flink, hva? Lett å ta så mange når man legger en matte slik at du ser tv’en, så bare holder du på. Ganske greit.., Gjør vondt, men det er sånn trening skal være.

I kveld skal jeg legge meg på et nyryddet rom, og i en seng med nytt sengetøy. Det er så deilig! I morgen skal jeg våkne opp, frisk i sinn og gjøre klart til russemøte med jentene. Mye som skjer i morgen. Vært en bra helg hittil..,

2 kommentarer:

  1. lurer på om jeg noen gang kommer til å fullføre 300 situps jeg :)

    SvarSlett
  2. JAAA, jeg kommer hvertfall om du kommer <3 hæhæ!
    oh, det er godt å høre.. sånn at du ikke føler jeg er sånn twofaced eller noe sånt typ! men yeah, jeg er gira sjæl. kom til fredrikstad den 26 <3

    SvarSlett