fredag 5. juni 2009

La oss drøye tiden dere

Jeg er så lei. Hvert år sitter vi og har ingenting å gjøre de siste ukene på skolen. Hvorfor ikke legge eksamen lenger ut, slik at vi faktisk har noe å jobbe mot de siste ukene. Jeg sier ikke jeg vil ha mer skole, men heller det enn å sitte som nå, å se Matrix i kinosalen på skolen. Liker ikke Matrix engang.., Tror aldri jeg har sett en hel film i Matrix serien. Har aldri tatt meg tid, fordi sånne filmer ikke interreserer meg i det hele tatt. Helt ærlig, jeg kunne heller gjort en oppgave om funksjoner...

Nei, jeg har ikke pads, det er skygge..


Se så koselig bilde av Pernille og meg. Tatt på båten til Danmark nå i helgen.
I morgen kommer min gode venn Kristian hjem fra USA. Gleder meg så utrolig til å se han, og vedder på jeg begynner å gråte. Har ordnet noen greier for han, men det kan jeg ikke skrive ennå. Hihi. Mye jeg gleder meg til nå når sommeren begynner. Danmark, Rhodos.., Blir så bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar