søndag 14. juni 2009

And that’s how the lion fell in love with the lamb

P4280007 P4280008

I dag fikk jeg endelig de søte skoene. Har tittet på dem gjennom vinduet kjempelenge, så i dag tenkte jeg det var på tide. De var utrolig komfortable å gå med, selvom det var første gang jeg gikk i dem i dag. I tillegg er de sååå søte og blir lekre til en hvit sommerkjole og brune bein. 550 kr på “lyst” i Drøbak. Har de i hvite også. :-)

Det har vært så herlig i vær i dag, så jeg har bare kost meg m ed gode venniner og sleiking av solen. Marianne og jeg skeiet ut med kebabtallerken (fy, Stine) og så Twilight. Elsker den filmen, den er så herlig. Hater slutten, men får vente i spenning til Twilight 2 kommer ut.

I morgen håper jeg på sol, for da skal Katarina, Silje, jeg og noen andre ut med båååt!

1 kommentar: