tirsdag 16. juni 2009

Bilder sier mer enn tusen ord, ikke sant

P4250112

Da Fanny’n vår kom hjem sto vi klare på Gardermoen. Litt usikker på hvorfor jeg står som en ku, men..

Grillfest Boa 002

Er ikke bilen min heit?

Grillfest Boa 003

Se så fint bordet var! Grillfest med russejentene hos Bijora, lørdag 13.

Grillfest Boa 015 

Fanny jenta mi og meg

Grillfest Boa 083

Pernille, Fanny og meg

P4290004

Tro det eller ei, men jeg fikk lov til å kjøre båten til Katarina en liten stund – mandag 15

P4290002

Gale, søte Helle.

I morgen er det meldt knallvær, så da skal jeg grille ute med matteklassen. Tror Pernille og jeg skal til Ski en tur om jeg får tak i noen penger. Tar det som det kommer! I morgen skal jeg fortelle litt om viberasjonstreninga jeg har gjort et par ganger nå. Kjempegøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar