mandag 1. juni 2009

I freakin’ fuckin’ love ya

Da var jeg hjemme. Vi er tre slitne piker, som har gjort vilt mye på én helg. Da vi kom fram om fredagen var det rett på badet for å fikse oss, før vi dro på stranden og så solnedgangen. Søndervig har den vakreste solnedgangen noengang, den må nesten oppleves. Discobowling ventet, og det var moro som alltid.

Fikk en litt kjip beskjed om at Brændingen skulle bli solgt, og at stedet har gått i grus.. Det var derfor stengt om fredagen, men da fartet vi rundt på puben og et annet sted 50 meter unna. Møtte kjentfolk (uheldigvis?) og en del nye. Hadde ikke krepert om ikke en viss person var der, men shit samma, jeg overlevde.

Lørdag var det stranda, så samme kjøret om igjen. Brændingen var heldigvis åpent, for siste gang, så måtte en tur dit. Skulle egentlig være konsert der, men var visst avlyst. Var gøy for det da, men dro tilbake på puben etter noen timer.

Danmark 2009 - mai 107 Danmark 2009 - mai 133

Noen mennesker gjør meg så pissed at kinna mine vibrerer. Ja faktisk. Jeg har aldri hatt så lyst til å slå en person som på festivalen på søndag, da en random drittunge sto bak meg på konserten og bare skulle lage faenskap. Var en gruppe på 4 stykker som dytta, knuffa, provoserte og var ordentlig ufyselige. Plutselig viser han ene meg fingern, ser stygt på meg før jeg viser han fingern tilbake. Da slår han andre meg i hue, og han rødhåra dritten tar tak i solbrillene mine og kaster de bakover i folkemengden. Jeg ble så pissed og sa fra til vakta før jeg gjorde noe dumt.

Forutenom de irriterende menneskene storkoste jeg meg på festivalen. Var litt sliten og klein, pluss at det var 30 grader og 15 000 mennesker, men ellers var det knall. Sto helt foran på Nik & Jay konserten (selvfølgelig) og tok helt av. Nå sitter jeg igjen med gode minner, masse bilder, null stemme og støle bein. Takk for en herlig helg, jenter!

Danmark 2009 - mai 167 Danmark 2009 - mai 246

Nik & Jay – mine to elsklinger. De er digge, flinke og syyykt geniale!

3 kommentarer:

  1. TAKK FOR EN FANTASTISK HELG STINE<3

    SvarSlett
  2. høres ut som dere hadde en veldig fin helg, det er bra :D

    SvarSlett