torsdag 28. mai 2009

Det er deilig å være norsk i Danmark

232410

Nå er det ca 12 timer til vi drar til Danmark. Pernille kommer ikke før i morgen, mens Maria og jeg varmer opp før en heeeeftig helg. Gleder meg så mye at jeg snart sprekker, men det tror jeg de fleste har fått med seg allerede.., Søndervig, Brændingen, konserter, øl, festival, Nik & Jay, sol og to gode venninner. Kan det bli bedre?

Håper dere får en fin helg, kommer ikke til å blogge før jeg kommer hjem på mandag. Nå trenger vi en lang og god natts søvn, for de blir det ikke mye av de neste dagene.. Herregud, har jeg sagt at jeg gleder meg?!

Kos dere i helgen, det skal hvertfall vi!

7 kommentarer:

  1. Gleder du deg Stine? :D

    KOS DEG MASSE JENTAMI <3

    SvarSlett
  2. Kos deg i Danmark. Blir nok konge ;)

    SvarSlett
  3. kos dere masse masse masse !!
    tror nok dere får en kjempe fin helg.
    det fortjener du hvertfall :)

    SvarSlett
  4. Hehe. Takk for det :D Bra i Dænmærk ? :D

    SvarSlett
  5. Håper dere får det kjempe fint! Kos dere masse=)

    SvarSlett
  6. Håper du koser deg masse!

    SvarSlett