fredag 19. juni 2009

Man kan ikke gjøre mer enn man får til

Jeg tror jeg satt en hel uke i strekk med forberedelser til matte eksamen. I dag fikk jeg vite karakteren og den var vel ikke akkurat slik at jeg hadde håpet på. Men nå er det sommer, jeg skal rett og slett gi litt f*en i skolen. Unnskyld for at jeg ikke er bedre i matte da, herregud..

Over til noe litt mer koselig. Handlet litt med mamma i går, og sikret meg 2 søte kjoler, en genser og en shorts. Fikk også feriepenger i dag, så nå må jeg holde meg unna kjøpesentre og diverse, i og med at jeg trenger masse penger til mine 2 uker på Rhodos.

P5030002 P5030004

Nå må jeg kjøre Pernille til Ski, så drar vi hjem til meg og slapper av. Orker ikke styre med å dra til byen i dag, så ser heller Topp20 på storskjerm i kjelleren med noen av mine gode venninner. Ha en fin kveld.

1 kommentar: