torsdag 17. april 2008

Solskinnsdag

Da var det en ny dag.
Sola skinte da jeg gikk ut av døren. Det var så deilig!
Pappa kjørte meg til skolen, så hadde god tid. Bra morgen.
Nå sitter Stine og jeg og skriver 17 mai tale. (Hun forfølger meg når jeg blogger..) Talen blir jævli bra, det må jeg innrømme. Kanskje vi vinner, og må holde den for hele Drøbak?
Klokken 13.00 skal jeg ha tysk fremføring. Kan ikke si jeg gleder meg til det.. Tillegg står tysklæreren noen meter unna meg, så han vet jeg er her... Ikke at jeg er en skulker altså, det har jeg omtrent aldri gjort. Nerden Stine snakker ut!

Ah, i dag får vi nye treningsdrakter, shorts og bag på håndballtreninga. Blir kult. Har jeg gleda meg til lenge. Små barn, store gleder vettu. :-) En annen liten glede, er at bror og jeg skal spise kebab i dag. Har vært flink og holdt meg lenge nå, ikke sunt det tullet der. Men godt er det.
Så er det kamp i hallen i dag. J18 skal spille mot Kjelsås, og heiagjengen er på plass!

Nå må vi tilbake til klasserommet, for å begynne og lese "Tatt av kvinnen".
Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar