tirsdag 26. august 2008

No camera

I dag var (som jeg sa i tidligere innlegg) en veldig kort dag på skolen. Så.. Etter skolen dro pappa og jeg til vinterbro og kjøpte gave til mamma. Jeg ble såå sjalu, for den gaven var fantastisk lekker. På vei hjem hoppet jeg av på city og møtte Marianne og Linda. Der hang vi en stund, før mamma kom og møtte oss.
Fikk kjøpt meg en kjole og en regnjakke i dag. Ganske stilig begge deler. Må innrømme at førsteinntrykket mitt til kjolen ikke var fullt så bra, men etter å ha prøvd den og sett den for meg med stilige sko osv, ble den rimelig stilig..
Som overskriften sier, no camera, har jeg ikke kamera om dagen. Etter at det begynte å leve sitt eget liv i Spania tenkte jeg det var på tide å sende det inn til reperasjon. Så nå er det gjort, og jeg får en SMS når det er tilbake! Gleder meg allerede.

Dagens irritasjon
At jeg har omtrent null penger på kontoen. Kan ikke si jeg driter penger akkurat, for nå har jeg ikke mye å skryte av. Heldigvis får jeg en liten slant av Maiken som har kjøpt bøkene mine fra i fjor.
Men!, vil dere høre gårsdagens irritasjon? Jeg klarte å k n e k k e mine ultradeilige vonzipper briller. Skulle sett tryne mitt da jeg tok brillene opp av bagen, og så at ett glass manglet. Skal kjøpe superlim og virkelig prøve å lime dem. Det bare må gå!


Dagens latter
Marianne og jeg står på sportsbutikken og prøver hver vår regnjakke. Jeg merker at et nys er på vei og står nesten rett ved Marianne. Bøyer meg litt ned og nyser rett ved brystet hennes, uten noen slags for forvarsel. Marianne skvetter som et uvær, fyker 2 meter bakover og dunker inn i speilet på prøverommet.. Utrolig artig.
Legg merke til at de fleste latterkickene mine er med min kjære Marianne. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar