onsdag 27. august 2008

Proud, so proud

Da var jeg endelig hjemme, etter en altfor slitsom dag. Var kjempekoselig på skipperstuen med familien, og artig på personalmøte. Sjefen vår er så råkul, så er artig å jobbe med Baker Anderssen crewet. :-)
Jeg dele med dere hvor stolt jeg er av meg selv. Hele livet har jeg biti negler, noe som resulterer til stygge neglbånd, neglstomper og ja, stygge fingre rett og slett. Men! Før Spania satte jeg på kunstige negler, for 10ende gang eller noe. Da har jeg ikke mulighet til å bite, og de blir lange.. Hver gang jeg har tatt de av tar det omtrent 1-2 timer før de er korte som bare det igjen. Men!, denne gangen skjedde det noe rart. Jeg beit dem ikke, og har ikke biti dem ennå.
Neglene mine er nå lange og flotte, og jeg kan se dem over fingertuppen. Herlig! Såå stolt. :-)

Dagens nedtur
Se paradise hotel uten Gleager. Savner den altfor digge mannefiguren som tusler rundt i barings på tv skjermen min. Men jeg skal ikke klage, det er absolutt ikke det værste som kan skje.

Dagens opptur (Byttet til dagens opptur jeg)
Ja, hva er det da? Jeg fikk byttet arbeidsdagen min til tirsdager, så slipper det stresset på onsdager når jeg slutter 4. Hmm.. Hver dag med mine flotte negler er en opptur. (Haha)
Jeg fikk litt penger i dag, så er ikke helt på null lenger. Også selvfølgelig at mamma ble glad for den fine blomsterbuketten fra bror og meg, og at vi skal på høstshopping neste uke. Hihihihi.


Den søte kjolen jeg kjøpte i går. (Ikke spør hvorfor bildets farger ble delt i to...)

Blogglesere, jeg vet dere er der ute! Gjerne gi meg tilbakemelding på hvordan dere syns bloggingen min er. :-)

1 kommentar:

  1. Ååå den kjolen har jeg også ♥ ♥ Elsker den, måtte kjøpe den i både blått og rosa. Ikke helt ideell å gå med ute når det blåser fant jeg ut...

    SvarSlett