onsdag 27. august 2008

Ny mail!

Jeg har nå lagd meg ny mail, fordi den gamle mailen min av en eller annen grunn ikke fungerte å logge på msn med på skolepc'en min. Den nye mailen er stinemandersen@hotmail.com, så dere jeg kjenner; legg meg til. :-) Kanskje greit å få meg ny mail uansett. Ganske flaut å skrive ned "gotorehab" til banken, skolen osv..

Nå sitter jeg i norsktimen og skal snart fremføre en liten dialog Linn, Petter og jeg skrev. Ble utrolig artig altså. Eller ikke. Petter spiller poker og Linn leser vg, mens Stine blogger. Aktive elever? Ja. :-)
Klokken 12 begynner min 1,5 times lange pause, før fire timer med R matte. Usj?
Katrine, min lille reddende engel, jobber for meg i dag, så jeg skal bare jobbe 1 time eller no. Pappa henter meg på jobben, så skal jeg ut å spise med mamma, pappa og storebror. Mamma'n min har nemlig bursdag i dag, så vi skal kose oss litt. Blir veldig hyggelig, er så glad i familien min. Nååh..
Læreren gir meg et lurt blikk, kanskje hun vet at jeg blogger? Ånei, så flaut. Jeg blogger i kveld, før eller etter paradise. Blir kjipt å se på, nå som Gleager har gått ut. Han var jo desidert den heiteste noensinne. Men Nick er ikke så ille å se på han heller da. Håper det skjer noe mellom han og Diana :-D Blogges!

1 kommentar: