fredag 12. september 2008

Da var skoene mine!

Da var de mine da. For første gang har jeg sett meg et par sko på nettet jeg hadde lyst på, dratt i butikken, prøvd de, for så å faktisk kjøpe de. Jeg ble forelsket med én gang. Nølte litt på om jeg skulle kjøpe de, men det var nok bare for å prøve å lure meg selv med at jeg skulle prøve å spare penger..
Jeg har de faktisk meg akkurat nå, og er døds fornøyd! Nærmer meg drømmeantrekket folkens. Kjøpe meg også en stram, mørk olabukse og en hvit, stor lue i dag.
Mangler bare et kult skjerf. Har jo noen, så prøvde ut litt forskjellig i stad.


Bildene er litt dårlige. Har som sagt ikke kamera, så må ta med mobilen.
Men det skjedde mer i dag da.
Var i byen med Marianne & Betina et par timer før vi møtte Tina. Spise litt på Oslo city, tok en latte på en eller annen café og fikk pratet litt. Veldig koselig å samle jentene jeg er så glad i.
Jeg skal ned å spise deilig biffmiddag nå, men blogger nok senere.
Tina tok noen bilder fra i dag jeg legger ut senere.
Fortell gjerne hva dere syns om halve drømmeantrekket mitt og skoene da, folkens. :-) Jeg er hvertfall dritfornøyd.

4 kommentarer:

  1. de skoene var bare digge! ønsker meg nøyaktig slike sko jeg også, passer perfekt til denne deprimerende høsten ;-P

    Kjempe fin blogg forresten, mye spennende å lese her :-)

    Love

    SvarSlett
  2. Du får de på Bianco til 600 kr :) De er verdt det, og kjempegode å gå i. Jeg sliter med høye hæler, men gikk helt fint i disse.

    SvarSlett
  3. De var kjempefine! :)

    SvarSlett