lørdag 13. september 2008

Grøsser, fallskjermhopping og enda en latte

Pernille og jeg så grøsser i går. I kjelleren min. "The eye" het den, med Jessica Alba i hovedrollen. Jeg må innrømme at jeg ble direkte redd. Var nok på grunn av stemningen også. Sitte i et helt mørkt rom, masse lyd og bass, og ikke minst, i en kjeller skremte meg en del. Hah. :-) Men den var bra da. Hadde faktisk en mening, og det er det ikke alle grøssere som har.

I dag hoppet Kenneth fallskjerm. Skjønner ikke at han turte. Hadde muligheten om å være med i helikopteret, men turte ikke. Angrer litt nå, men tanken på å sitte 10 000 fot oppe i lufta (det tilsvarer ca 3 km) foran i helikopteret uten dør fristet lite der og da. Som sagt, angrer litt..





Etter hoppet spiste vi deilig lunsj og drakk deilig kaffe latte på café teskje. Kjempekoselig.
Nå sitter jeg bare og venter til klokken blir 18.00, for da skal vi på Mamma mia. Gleder meg kjempemasse, faktisk. Gleder meg til å høre alle middeladrende damer synge med for full hals. :-) Mamma og pappa har store planer om å danse (?!), så det kan jo bli artig det også.

Jeg har lyst å slenge meg på bølgen og lage en videoblogg jeg mennesker. Hva skal man snakke om da a? Prøvde å lage en tidligere, men satt bare og lo og følte meg som en schizofren eller hvordan det nå skrives. Pappa kom også inn og lurte på hvem jeg snakket med. Så det var litt flaut. Haha.

Jeg elsker støvlettene mine!

7 kommentarer:

  1. Ai, aldri i verden om jeg tør det noen gang :-p

    takk for komplimentet om håret mitt btw, du er så søt!

    SvarSlett
  2. så søte bilder! jeg kunne gjerne blitt med kenneth.. har nemlig veldig lyst til å hoppe i fallskjerm..!

    SvarSlett
  3. håper du lager videoblogg :D
    søte bilder!

    SvarSlett
  4. Ntå, tusen takk! Det er du selv og <3

    SvarSlett
  5. Er det din baby? Veldig søt. Hihi :)

    SvarSlett
  6. Nei, det er nevøen min. :-)
    Takk for kommentarer, søtiser

    SvarSlett