torsdag 11. september 2008

Latte, latter og dårlig samvittighet

Hvor herlig er det ikke å jobbe på baker'n? Dager som dette, altså dager hvor jeg ikke jobber, men drar med meg Marianne på en deilig kaffe latte og en liten kakebit etter skolen. Koselig er det. Møtte Simen en tur også, helt tilfeldig, noe som var veldig koselig. Ser ikke mye til bestekompisen min om dagen, ettersom han har begynt på wang, og jeg går her i Drøbak. Så det var deilig. :-)




Marianne og jeg tok en liten "vindushopping" tur på Kappahl. Vi hadde det utrolig morsomt der vi sto i prøverommet og prøvde klær vi aldri kunne tenkt oss å kjøpe. Men samtidig viste det seg faktisk at noe av det ikke så ille ut som vi trodde.
Se bare på den ene grå strikkejakken jeg har på meg på det første og siste bilde. Den kunne blitt litt kul med den rette buksa, toppen, et skjert, støvletter og lue? Jeg har det med å se for meg kule antrekk med støvletter og en lue. Alt blir kanskje kult med det?
Anyways..

Bestilte billetter til "Mamma Mia - sing along!" på lørdag. Gleder meg, mamma, pappa, bror og jeg skal sitter i kinosalen og synge med til gode, gamle abba sanger. Haha! Blir nok en fryd for øret. Blir så bra så.
Gleder meg til i morgen også.. Da skal jeg kjøpe de brune støvlettene fra innlegget under. De koster bare 600 kr på Bianco. Er de verdt det? Det syns hvertfall jeg.

Jeg sitter og koser meg med å blogge, men har kjempe dårlig samvittighet for at jeg ikke sitter dypt konsentrert med leksene. Har en mattetest og en IT-lekse jeg må ha ferdig til i morgen. Faen Stine, få ut finger'n og gjør noe fornuftig!
Skolebildet mitt ble forresten helt greit. Klassebilde tror jeg ble kult. Jeg hang over Leo med min knæsj rosa lue. Liker å lyse litt opp? Neida, aldri.

10 kommentarer:

  1. Koselig dag :-)

    Også så herlig at du svarte på spørsmålene, opptaget det nå :D Og ja, skoene er verdt det! <3

    SvarSlett
  2. Var nettopp å så Mamma mia. Skulle ønske det var sing-along:p

    SvarSlett
  3. Takk for mattips ;D

    SvarSlett
  4. Synes både jakka og støvlettene var fine jeg :-) go for'em!

    SvarSlett
  5. Sååå fin blogg:) Masse fine bilder<3

    SvarSlett
  6. Så koselig det da:)

    blir sikkert kjempe gøy på lørdag da:D

    SvarSlett
  7. Syns den jakken på 1.bilde var ganske fin på deg:)

    SvarSlett
  8. Tusen takk, søte folk :-)
    Skoene er nå mine!!

    SvarSlett