søndag 28. september 2008

God aften

I dag var det et sykt trøtt tryne som møtte meg i speilet. Ja, det var meg!
Startet på jobb klokken 8 i dag, og tro meg, det var tungt. Var et kaos på jobbe hele dagen, så da klokka ble 15 var jeg vilt glad for å dra hjem.
Sovnet på sofaen, og våknet brått av en litt irritert pappa som ventet på meg i gangen. Vi skulle nemlig til tanta hans, som ble 85 på onsdag. (Det tror jeg jeg har skrevet i 3 blogginnlegg nå..)

Marianne har vært på Magaluf 1 uke, men kom hjem i dag. Dro opp til henne med én gang jeg kom hjem. Gledet meg til litt dirty details, og det fikk jeg! :-) Hun har tydeligvis hatt en rå tur med de 3 veninnene sine. (Tre veninner, ikke inkl. meg. 4 jenter dro, uten meg. Jeg var hjemme, mens de var på Magaluf.)
Var koselig å se henne igjen. Hun var syk og jævli, men det var kos fordet. Vi så en søt film, som handlet om 2 menn som får vite de kun har måneder igjen av livet. De utforsker verden og gjør ting de bestemmer seg for på forhånd. Herlig film, med tårevåt avslutning. "The bucket list" heter den, om noen vil se den.

Eeeeh, klokka er 00.52, så jeg hopper i sengs. Har såvidt pakket mitt flotte bag med litt stas. Skal nemlig til Sabrina i moss i morgen, og sove der til tirsdag. Wihu, blir nok festlig, shø!
Kos dere fram til da! Blir sikkert en liten oppdatering under mitt opphold på eksotiske Moss. Prekast?

1 kommentar:

  1. hehe søt du er! :)
    kos deg masse hos Sabrina! husk å ikke ta av på festingen!! jeg blir nervøs når jeg ikke kan passe på deg!!

    SvarSlett