mandag 15. september 2008

Enda en latte (herregud) og nytt kamera!

Videoblogg var fantastisk moro! Jeg kommer nok til å lage mange fler dere, tro meg. Men ikke sånn med én gang.

På skolen i dag fikk jeg en moro mld.
"Kameraet ditt har nå blitt kreditert, og du kan komme ned til oss for å plukke ut et nytt"
Jasså, tenkte jeg. Og selvfølgelig dro jeg rett ned til expert etter skolen. Var vanskelig og bestemme meg., så derfor tenker jeg ennå..
Trenger litt hjelp av dere!



Det til venstre er et kamera som tåler vann og veldig mye "denging" i bakken. Og sånn som jeg behandler ting er det kanskje lurt. Men så er det bildekvaliteten da. Den var bra, men kunne vært bedre. Det er altså et helt likt kamera som jeg hadde, bare en nyere versjon.
Det til høyre er et canon kamera. Om det er akkurat det som er på bilde vet jeg ikke, men jeg kan hvertfall velge hvilket jeg vil fra øverste hylle. Altså, ganske høy prisklasse, så prisen er uvesentlig. Er det noen som har et bra kamera til å anbefale? Expert har begrenset med kameraer, men en del olympus og canon har de. Liker å ha sånn som tåler å være i basseng osv, men samtidig er det ikke så ofte man bruker det.

Etter det var Leili og jeg på baker Anderssen (min elskede jobb) og drakk kaffe, spiste litt mat og en kakebit. Mmm. Leili drar nemlig til London på fredag, og skal bo der i 3 år.
Selvfølgelig kommer hun hjem en del, men uansett. London er London. Lang vekk det.
Hvis dere har holdt dere litt oppdatert har dere merket at alle drar fra meg! Nina, Fanny, Pernille, Paulsen, og nå Leili. Faen da mennesker, kom hjem igjen! :-)

Nå må jeg skifte, for jeg skal nemlig på hååååndballtrening. Føler meg som en eldre dame i dag, så stiv som jeg er i kroppen etter de 2 lange kampene i går. Blir deilig å få beina igjen, da.
Mulig jeg lager videoblogg igjen i kveld. Syns det var litt artig.
Gi gjerne tilbakemld på den forrige, om den funket eller ikke. Vet lyden var litt dårlig, men det var som sagt min første. Og jeg skal ha videoblogg- usensurert. Ikke noe klipping og mixing, bare litt "tekst-tillegg." Det må da være lov..

2 kommentarer:

  1. Det til høyre! Jeg har det! Det er kjempebra, med STOR skjerm. Canon er kjent for å være det beste kameramerket, og min far er fotograf, så jaaa. Opp til deg nå! Hehe. Også er det enkelt og ganske lite. Veldig bra med stor skjerm når man filmer osv. Blir bra kvalitet. Dessuten ser det jo bra ut og! Eneste ulempen er vel at det ikke er rosa. <3

    SvarSlett
  2. Jeg eelsker mitt, det er et Fujifilm FinepixF40 fd. Nei, det tåler ikke vann;) Men bildekvaliteten er veeldig bra ♥

    SvarSlett