søndag 14. september 2008

Pannelugg? - videoblogg

Herregud, så nerd.

14 kommentarer:

  1. Haha, husker jeg var dritforelska i Ben fra A1;P

    Tror du hadde kledd pannelugg.

    SvarSlett
  2. Hahahahaha, DU er så SØT as, bestevenn! :D

    SvarSlett
  3. tror du hadde kledd lugg, skatt!
    du er så søøøt. <3

    SvarSlett
  4. Haha, du er søt as :D
    Videoblogg var jo ganske fancy da!

    Stemmer foressten for at du skal klippe pannelugg, tror det ville blitt veldig fint :)

    NÅ har jeg også kommentert. Haha!

    SvarSlett
  5. Tusen takk =) Har ikke fått sett videoen siden jeg er på skolen, men skal se senere ;)

    SvarSlett
  6. Kjipt at dere tapte..!! <3 Bra du har klart å stått imot brus..<3

    SvarSlett
  7. tror du hadde kledd lugg ja :)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for det :-)
    Så utrolig søt video! og ja, som de andre sier, pannelugg hadde vært kjempefint på deg tror jeg :-D

    - www.kamillxh.blogg.no

    SvarSlett
  9. kamillaxh.blogg.no .. ops :p

    SvarSlett
  10. Videoblogg var gøy. Lag flere!
    Tror du hadde kledd lugg. :)

    SvarSlett
  11. Hehehe, Bekkelaget er rett borti her så bædda :p

    SvarSlett
  12. Ja, vi får se da vettu. Om jeg tør eller ikke :-)
    Takk for kommentarer..

    SvarSlett