onsdag 10. september 2008

Farlig lønning


I dag er det den 10ende - altså, lønningsdag.
Og jeg har selvfølgelig funnet meg noen lekre støvletter fra Bianco jeg ønsker meg. Prøvde noen lignende her om dagen, og falt helt pladask. Så for meg den gåturen, der jeg går og sparker i litt høstløv, mens det flyr blader rundt meg. Antrekket er støvlettene selvsagt, mørk olabukse, strikkecardigan, stort skjerf, skinnjakke og lue. Drømme antrekket mitt om dagen.
Tror nesten jeg må ta meg en tur til byen på fredag og bruke opp litt/hele lønningen min.
Farlig dette med å få lønning. Man går jo helt amok. Handlet en del nye høstting her om dagen, men fikk ikke kjøpt meg bukse og sko. Så da passer jo dette perfekt. :)
Det er vel ikke bare jeg som føler det sånn når man har en slant med penger på kontoen?

6 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg kledde slike støvletter, jeg gjør det bare ikke :-(

    SvarSlett
  2. Fine fine sko:)

    Salgsblogg med over 40 varer nå;
    http://mh-salg.blogspot.com/

    abercombie&fitch, ralph lauren, gina, hm, parfymer, lacoste osv.

    SvarSlett
  3. Sånne støvletter har jeg :) dem er sinnsykt gode å gå i!

    SvarSlett
  4. De er evig fine.
    Julie Kristine - er du sikker på det da?
    Maddii - jeg vet! Må bare kjøpe dem i morgen. :) Skal titte innom salgsbloggen din.
    Sandramarie - så bra! Da er du heldig.

    SvarSlett
  5. ....encantado... ^_^

    SvarSlett