søndag 7. september 2008

Kjendismøte, shopping og kos



Da var helgen gått. Altfor fort.
Fikk dessverre ikke blogget. Tiden løp fra meg og hadde nok å gjøre.
Det startet fredagen, da jeg møtte Lisa, Kenneth og Liam i byen. Vi tok en lunsj på Hard rock, og mens vi satt der gikk faktisk Haider og Nicoline fra Paradise hotel forbi. Fan som jeg er stirret jeg, men turte ikke si noe. Haha. For de er jo verdenskjente igrunn.. Not.
Dro innom og leide 2 filmer, før vi dro hjem. Bestilte kinamat og koste oss.
Lørdagen dro Lisa og jeg på Sats for å gå igjennom det nye høypuls/magerygg programmet hennes. Jeg holdt på å dø, så slitsomt var det. Men utrolig deilig. :-)
Så var det shoppinga. Jeg fikk handlet rosa lue, lilla lue, blått skjerf, hvit hettejakke, rosa t-skjorte, lilla t-skjorte, svart cardigan, øredobber, øyenskygge og pudder. Veldig fornøyd, og hadde til og med 100 kroner igjen. Ikke dårlig. Klarte selvfølgelig å glemme halvparten av det jeg handlet hos Lisa, men får det jo igjen om ikke så altfor lenge.
Lisa og jeg var hos en venninne av henne og feiret bursdagen hennes med noen andre jenter/damer. Veldig hyggelig, artig gjeng.
Nå er jeg hjemme igjen, etter en veldig koselig helg sammen med søss, typen og nevøen min. Synd at tiden går så fort når man koser seg, men er vel sånn det alltid har vært.
I dag skal jeg på kino med mamma og brodern, og se X-files. Noen som har sett den?
Pappa sa også at han akkurat hadde bestilt kaffemaskin, 150 greier til å lage det med og steamer. Gleder meg utrolig til den kommer. Da kan jeg lage latte, cappucino og iskaffer selv. Og den smaker akkurat som på café! Mmm. Min søster har nemlig en sånn en, så vi har kost oss med deilig kaffe hele helgen.
Nå skal jeg ned å nyte det siste glasset pepsi max for denne måneden. Camilla og jeg har nemlig et veddemål om å ikke drikke noe brus resten av måneden. Skal vel gå greit det? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar