tirsdag 23. september 2008

Good morning, sunshine!

Har dere sovet godt? Det har jeg.
Men vet dere hva jeg drømte eller? Jeg drømte at han jeg syns er så søt drev og snakket om meg til alle på skolen. Neii, så søtt. :-) Synd det bare var en drøm. Hahaha.

Nå sitter jeg i pysjen og spiser en kjempe usunn frokost. Kaffe latte og skolebolle. Stine da, du som skulle være sunn? Men jeg har det fint, det som teller.

Skal straks på kjøretimen min, så en liten tur på skolen, før jeg rusher avgårde til jobben igjen. Var kjedelig på jobben i går, men tiden gikk utrolig fort av en eller annen grunn. Så greit nok det. Dagen i går endte ikke med trening alikevel, men peppes med familien.. Bror hadde bursdag, så vi skulle feire han litt. Kjempekoselig. Pappa og jeg tenker uslåelig likt fant vi ut. Lo vi av lenge..

Jeg savner virkelig jentene mine helt sinnsykt masse nå. Savnet blir tillegg større, nå som alle er borte. Marianne, Nina, Fanny og Pernille. Marianne kommer heldigvis hjem på lørdag. Best for henne, hun har ikke godt av å være på Magaluf lenger enn det. Haha. :-)
Måtte ta et nytt bilde av meg i jakken i går. Er den ikke deilig?!
Ha en strålende dag, folkens!

2 kommentarer:

  1. Så koselig å feire da:) Vet du hvor på magaluf hun er? ikke lenge sia jeg kom der fra skjønner du, synes det var digg! skal tilbake ja:)

    SvarSlett
  2. ÅH, den frokosten frister liiite nå vettu, NAM :-) <3

    SvarSlett