tirsdag 23. september 2008

Take a good look

God aften, kjære lesere.
I dag har vært nok en hektisk dag. Jeg fikk kun én stopp under kjøretimen i dag, det er ikke dårlig! Og ja, det var i en rundkjøring (selvfølgelig), men gikk bra. :-) Kjørte bak en eldre mann, så var ikke jeg som lagde kø. Utrolig, men sant.
Jobben var også grei i dag. Mange av mine kolleger var der mesteparten av tiden, på grunn av vi skulle trekke om stolene osv. Så nå blir baker Anderssen på Drøbak city (reklamerer litt, jeg) kjempe fint!

Grunnen til overskriften er denne; Jeg skal klippe meg i morgen!
Vet ikke hvordan, vet ikke hvor kort, men jeg skal klippe meg. Spennende blir det. En jeg kjenner skal gjøre det, (hun er frisør altså), og klipper ikke om hun ser jeg ikke kler det. Så detta kan bli spennende. Håper det blir bra. Som det sikkert blir.


Se så søt vofsen min var i dag tidlig. Hadde lagt seg godt tilrette i mammas uutpakka koffert. :-)
Fikk forresten skolebildet mitt på mobilen i går. Jeg må le.. Det er grusomt syns nå jeg. Men, men, hadde ikke forventet noe annet.
Nå er jeg trøtt og har en matteprøve jeg må øve til.
Blogges i morgen.

2 kommentarer:

  1. Aw, så søt voffs oppi kofferten da :-D Og du er heldig som skal til frisøren i morgen, elsker det. Skal ta en liten klipp og noen striper etter høsferien engang jeg altså! <3

    SvarSlett
  2. Likte bloggen din ;)

    SvarSlett