torsdag 4. september 2008

Suppe med boller'i

Dette er mitt 100'de innlegg det. Det fortjener en kommentar syns jeg. Ellers legger jeg opp med blogginga..
Dagen i dag begynte travelt. Jeg hadde visst skrudd av vekkerklokka da den ringte, så våknet opp 1 minutt etter den siste bussen jeg kan ta før skolen begynner hadde gått. Nemlig 9.30. Så da var det stresspåkledning + stressminke, men gud så fint resultatet ble...
Kjedelig skoledag, men rettslære var jo litt smålig artig da. Må innrømme det. Jeg har jo som sagt lyst å bli advokat, så må bare innstille megselv på at det er kjempemorsomt! Hurra for det!
Nå har jeg omtrent akkurat våknet fra min etterskolensøvn og sitter og spiser suppe med boller. Er sånn dansk suppe, den er så utrolig god. I tillegg drikker jeg min yndlingsdrikk 24, og ser på Kongen av queens. Forugder den serien, Doug er så søt.
Satt og tenkte over noe i stad. På skolen så jeg en utrolig pen jente, men stilen hennes ødela alt. Nå skal ikke jeg si noe for å kritisere henne, men når man prøver så mye å se bra ut, så blir det litt for mye av det gode. Hun har kjempepene trekk og ville sett så mye bedre ut uten alle de ekstra greiene hun tar på seg over alt.
Så tenkte jeg over noe annet. Ser folk meg på samme måte? Jeg er ikke en person med én stil, jeg er en veldig allsidig person. Det kommer ann på hvordan jeg føler meg, på været og årstiden. På vinteren foretrekker jeg baggy bukser, snowboardjakken og slike ting. Mens nå, på høsten liker jeg olabukser, hettejakke, støvletter, skjerf og skinnjakke. Syns det ser bra ut. Det er bare sånn stilen min er. Behøver ikke ha én stil året rundt, må man? :-)
Nå skal jeg gå og sette over enda en vask, før jeg skifter og drar opp i hallen. Skal se guttene spille kamp mot Nesodden før vi skal trene selv.
I morgen starter helgen jeg har gledet meg så utrolig mye til! Tar med skolepc'en min til søss, slik at jeg får gjort noe lekser løpet av helgen, og selvfølgelig blogget.


Begge guttene mine, Liam og Joakim.
Jeg er en stolt tante, jeg.
Tullet forresten ang det å legge opp blogginga om jeg ikke får kommentarer. Kommentarer gir jeg blanke f i, jeg blogger for min egen del. :-)

3 kommentarer:

  1. en kommentar for dine 100 innlegg, kjære. :p <3

    SvarSlett
  2. 100 innlegg, jøss det syntes jeg fortjener en komentar!! god du stine! <3

    SvarSlett
  3. Nå har jeg endelig en grunn til å fortelle om hvor mye moro bloggen din gir meg.. Fantastisk underholdning og interresant lesestoff:D På en måte. Du er flink Stine:D

    SvarSlett